EFIT lördagen den 4 juni 2011

EFIT = Ett Foto I Timmen


Kl. 04.55
Det är lördag och jag tänkte ha sovmorgon, men förkylningen gör sig påmind och jag vaknar hostandes.


Kl. 05.37
Kan inte somna om så jag går ut och hämtar tidningen i brevlådan.


Kl. 06.08
Morgonrastar hundar.


Kl. 07.46
Hundarna får mat.


Kl. 08.34
Bytte mobil i går, försöker lära mig den nya... ;-))


Kl. 09.23
Ute med hundarna på promenad.


Kl. 10.17
Layoutar material till Whippet Bladets sommarnummer.


Kl. 11.58
Layoutar fortfarande.


Kl. 12.26
Hade tänkt gå ut med hundarna, men de var inte så pigga på att vara ute då regnet vräker ner. Lägger mig och lyssnar på några kapitel ur ljudboken istället.


Kl. 13.53
Oppps, jag och Tyra somnade visst i soffan.


Kl. 14.42
Pratar med pappa i telefon.


Kl. 15.28
Vattnar blommor.


Kl. 16.32
Middag.


Kl. 17.12
Efterrätt - nationaldagsbakelse (lite i förväg).


Kl. 18.18
Fixar min egen "annons" till tidningen.


Kl. 19.31
Ute med hundarna. Passar på att kolla om vår granne "herr Bäver" vill visa sig, men icke... ser bara spår efter hans framfart!


Kl. 20.12
Fredagsm... Nej, förlåt... lördagsmyyyys ska det vara!!


Kl. 21.48
På plats i TV-soffan.


Kl. 22.07
Paus i filmen p.g.a. nyheter. Passar på att kvällsrasta hundarna (alla var ute fast det är bara Birk som fastnade på bild).


Kl. 23.37
Mina polare i soffan har somnat...


Kl. 00.24
Filmen är slut. En ny dag har börjat, hundarna sover och jag ska försöka göra det också. Natti natti.




Kommentarer
Postat av: Helena

Det är såå roligt med EFIT. Både egna och andras. Måste snart göra det igen!

2011-06-05 @ 20:58:57
URL: http://www.gazolinquince.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0