Snart drar vi i gång i Skellefteå...

Jaha, nu börjar deklarationerna ramla ner i Sveriges alla brevlådor!
Här i Skellefteå drar vi i gång arbetet med årets deklarationer den 20 april... med mig som "produktionsansvarig!"
Det ska bli riktigt roligt att komma i gång med det intensiva arbetet igen...

Jag gillar ju bilder så jag kan inte låta bli att lägga ut några i dag också...


Ronja firade sin 9 års dag den 16 september 2008 med att springa i från sina
barn på stranden!


Barnen fick leka själva i stället.


Syskonen Anja och Frida.


"Hundsoffan"


Sakletande pågår.


Eftersom vi tyvärr inte fick några valpar denna vår får vi titta på bilder på den förra kullen och drömma oss bort.


Lovis fick vara på "prao i valplådan" vid vår förra valpkull, här tillsammans med sina halvbröder Foppa och Neo.

Och till sist några bilder på en av våra små vänner som brukar vara här och äta...






Kommentarer
Postat av: Elin

Briam skulle uppskatta lite ekorrar i hans närmiljö... han har ärvt sin mors korre-näsa och blir jakt-tokig när det är korrar i närheten. Försöker klättra i träd och så... förra våren fick han nästan tag på en och han såg såååå lycklig ut fast han inte fick tag på den... svansen gick som en piska och det såg ut som att han log! Förresten jag måste bara berömma dina fina bilder på dina hundar!

2009-04-03 @ 15:39:57
URL: http://elinobriams.blogg.se/
Postat av: Marie Sandberg

Ja du Sofia!

Återigen så härliga bilder du producerar!

Varför jobba åt skatt-masen när du kan bli en prima primadonna-fotograf vännen?????

(Ler).

Du är helt suverän på dina foton du tar!.

Återkopplar till Elin's kommentar vad gäller ekorrar. Visst har jag dom här hemma också, men mina egna flickor är mest taggade på Fasaner som dessvärre är totalt orädda......

Det blir ganska jobbiga promenader med sex vuxna Whippet-töser som har en fasan-tupp 15 meter framför sig på vägen.......



Kramis, Vi hörs snart vännen.

Marie

2009-04-03 @ 23:30:53
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0