Världens bästa Birk...

Birk var den första hund som föddes i min kennel...
Jag förälskade mig i honom direkt när han tittade ut den 28 januari 2004 och när familjen som hade tingat en hane valde Birks bror var saken klar... Birk fick bo kvar!!
Efter 19 år med tikar blev vi med hane också och det är inget jag ångrat!
Han är en stor myspojke, han är ett stort charmtroll, han är en stor pratkvarn, han är en stor glädjespridare som vi skrattar åt varje dag!


Han gillar att springa på stranden.


Han gillar att ligga på altanen.


Han gillar att springa i skogen.


Han gillar att springa och bära på pinnar... just denna tappade han, så den fick han hoppa över.


Han gillar att ligga i soffan och spana.


Han gillar att busa med sin syster.


Han gillar att ligga och sova med de andra i flocken.


Han gillar att leka med leksaker.


Han gillar att bada i havet.


Han gillar att sova...


... och sova lite till. (Hans favorit-sov-ställning kan tilläggas, det spelar ingen roll om han ligger under täcket i sängen eller i soffan, han sover med benen i vädret!!!).


Birk med sin mamma Ronja.


Tre syskon... Lovis, Birk och Hobbe.

Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Ja du Sofia,

Återigen SUPERHÄRLIGA foton på Din blogg!

Men fotot när Birk ligger i soffan med "kulorna" rakt i luften är lite "porrig" (Skratt).

Men så är det ju med våra härliga underbara Whippar! Dom bjuder ju verkligen på sig själva!

Kram kram kram från Motalagänget och alla Mibisanar-flickor med matte förstås bakom tangentbordet.

Vi hörs snart igen vännen!

OCH NU LÄNGTAR MAN BARA EFTER VÅRNUMRET........



Kramis igen från Marie

2009-04-06 @ 00:48:40
URL: http://mibisans.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilka underbara bilder på Birk! Han verkar vara en riktig myspojke!



Kram

2009-04-06 @ 17:19:51
URL: http://whippeternal.blogspot.com/
Postat av: Whaya

Vad jag och övriga tycker om dig Birk vet du ju redan. Du är och förblir min favorit!

2009-04-12 @ 21:02:29
URL: http://www.abrinkens.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0