EFIT lördagen den 14 januari 2012

EFIT = Ett Foto I Timmen


Kl. 06.52
God morgon! Vaknar, med Lovis vid min sida, till ännu en dag som ska fyllas med innehåll!


Kl. 07.32
Frukost för de fyrbenta...


Kl. 08.22
Dags att gå ut...


Kl. 09.42
Full fart i snön...


BONUS: En till bild i snön...


Kl. 10.12
Tänk att snö är så roligt... åtminstone om man heter Tyra!


Kl. 11.32
Det tar på krafterna att vara ute...


Kl. 12.12
Läser dagens Norran...


Kl. 13.22
Eftersom alla tikar nu har löpt klart för denna gång är nu tikskydden tvättade och rena.


Kl. 14.02
Förbereder lite utskick ang. Whippet Bladets vårnummer...


Kl. 15.42
Efter att ha "läst ut" julklappsljudboken har jag bestämt mig för att läsa två gamla vanliga böcker!


Kl. 16.52
Middag... Sallad med melon, ärtskidor och räkor. Mums!


Kl. 17.32
Efterrätt och lördagsgodis!


Kl. 18.02
Julen är bortstökad från sovrumsfönstret.


Kl. 19.52
Lördagsmys!!


BONUS: Trevlig läsning... om man inte håller på Linköping och Timrå vill säga... ;-)))))


Kl. 20.32
Stjärnorna på Slottet!


Kl. 21.12
Sista Morden i Midsomer för den här omgången... :-((


Kl. 22.22
Fortfarande Morden i Midsomer...


Kl. 23.42
Kvällsrastning av hundar...


Kl. 00.02
En ny dag har börjat, Anja har somnat och jag tänker också försöka rymmas i sängen. Vi säger därmed tack för denna gång. Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0