Känns fortfarande lite overkligt...



Telefonsamtalet jag fick i går morse känns fortfarande lite overkligt...
Det var min nya chef som ringde och erbjöd mig jobb!! Wiiiieee!!
Visst, allt kändes väldigt bra före, under och efter anställningsintervjun, men man kan ju ändå aldrig veta.
Glädjestrålande skyndade jag mig givetvis att genast tacka ja till jobbet (och till en lön jag aldrig tidigare varit i närheten av!!!).

Just nu känner jag mig som en Duracell-kanin full med energi som bara vill sparka i gång och lära mig allt nytt som det nya jobbet innebär!!!

Så på måndag inleder jag min sista vecka som arbetslös!!


Kommentarer
Postat av: Holmqvist

Du förtjänar verkligen detta. Än en gång Grattis och lycka till.

2012-03-05 @ 09:23:26
Postat av: Sofia

Tack min vän!!

2012-03-05 @ 10:50:53
URL: http://www.amaklinjas.se
Postat av: Elisabeth

Grattis och lycka till...

2012-03-06 @ 18:28:29
URL: http://belara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0