EFIT onsdagen den 28 september 2011

EFIT = Ett Foto I Timmen

* = bilden är tagen med mobilen


Kl. 03.42
Vaknar snuvig och hostig med ont i halsen. Försöker somna om genom att "läsa".


Kl. 04.36
Går inte att somna om...


Kl. 05.16
Fortfarande vaken, bIlden är lika suddig som jag är trött...


Kl. 06.57
Ger upp, går & hämtar tidningen istället.


Kl. 07.30
Frida får medicin.


* Kl. 08.22
Skogspromenad. Härligt!


* Kl. 09.08
Fortfarande i skogen. En del går på vägen, andra går i diket. Plask, plask!


* Kl. 10.15
Inte en dag utan regn... Och vi har en bra bit kvar innan vi är hemma!


Kl. 11.48
Lunch... Sallad med vattenmelon, houngsmelon, räkor och gravad lax. Mums!


Kl. 12.57
Dammsuger.


Kl. 13.32
Läser några hundtidningar som har kommit på sistone, har inte haft tid att läsa dem tidigare.


Kl. 14.09
Kan inte hålla mig, layoutar lite material till Whippet Bladets julnummer...


BONUS: Min "medhjälpare"...


Kl. 15.52
Tröttheten (och snoret) gör sig påminda. Lägger mig i sängen och vilar en stund, får sällskap av Lovis.


BONUS: Birk ligger också i sängen...


Kl. 16.42
Rastar hundar...


KL. 17.12
Har precis bytt vatten åt det gröna på "pokalhyllan".


Kl. 18.01
Har diskat skålarna efter att hundarna ätit.


Kl. 19.39
Mys-pys...


Kl. 20.27
Slötittar på Idol.


Kl. 21.40
Hawaii Five-O är på onsdagar numera.


Kl. 22.22
Kvällsrastning - en kväll i slutet på september.


Kl. 23.10
En lång dag går mot sitt slut. Ronja, Tyra och Anja har somnat. Det får bli den sista bilden denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0