EFIT söndagen den 13 mars 2011


Kl. 00.32
Opps, en ny dag har börjat och jag ser Spider-man på TV.


Kl. 01.12
"Läser" några kapitel innan jag somnar.


Kl. 06.02
God morgon! Lovis hade tydligen glömt att göra en sak ordentligt vid kvällsrastningen så hon vill gå ut betydligt tidigare än vad hon normalt brukar vara vaken en söndagsmorgon.


Kl. 07.28
Frida får medicin.


Kl. 08.24
Hundarna får frukost.


Kl. 09.37
Vart tog gårdagens härliga väder med strålande sol och klarblå himmel vägen?
Inte lika fint väder i dag, men vår vana trogen är vi ute på promenad vid havet.


BONUSBILD: Två kroppar - ett huvud...


Kl. 10.58
Fortfarande ute på promenad.


Kl. 11.32
Hemma igen, sitter framför datorn och har börjat korrekturläsa Whippet Bladets vårnummer som ska skickas till tryckeriet i morgon.


Kl. 12.40
Paus i "korrandet", klipper 108 klor.
Kom i håg till mig själv: Köp en ny klotång, den börjar bli utnött!


Kl. 13.12
Har varit och handlat. Morden i Midsomer är ett måste att köpa med Expressen på söndagar (jag som aldrig köper kvällstidningar annars).


Kl. 14.17
Pratar med redaktionskollegan Malin...


Kl. 15.38
Korrekturkollen fortsätter...


Kl. 16.45
Middag


Kl. 17.31
Rastning av hundar. De som råkade fastna på bilden föredrar att vara anonyma!


Kl. 18.18
En sista korrekturkoll innan allt är klart... förhoppningsvis!


Kl. 19.48
Har tänt en brasa i öppen spisen och mys-pys-ljus på bordet. Nu ska jag sätta mig i soffan och bara lata mig resten av kvällen. Gissar att jag får sällskap av några fyrbenta.


Kl. 20.30
Fortfarande på plats i soffan tillsammans med tre 4-benta. Nu börjar Time out.


Kl. 21.38
Tittar på "Män som hatar kvinnor" på TV.


Kl. 22.22
Filmen pågår fortfarande...


Kl. 23.35
Lugnet sänker sig i huset. Hundarna har intagit sina sovställen och det är dags att krypa till sängs. Natti natti



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0